lunes, 18 de mayo de 2015

TEMA: LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO CULTURAL DEL ALUMNO PARA UN DOCENTE INDIGENA



LE ´  U   MEYAJ   LE´  AJ XKA´ANSAJO´OB  JACH  JUMP´ÉEL MEYAJ  JATS´UTS   TUMEN YAAN U MÚUCH´KINSKUBA  MA´AKO´OBO   TE´  KAJLO´.
LE´  MÁASEWAL AJXKA´ANSAJO´OBO YAANTI´OB   JUMP´ÉEL MEYAJ JE´LA´AN TI´  U   LA´  XKA´ANSAJO´OB XOOK, TUME LETI´OBE U MEYAJO´OB YÉETEL MÁASEWAL PÁALALO´OB  TI´  U   NAAJIL XOOK.
TUMEN LE XKA´ANSAJO´OB YAAN U MEYAJO´OB  TI´U  KA´AP´ÉEL T´AAN TI´ U  NAJIL  XOOK, CHEN BA´ALE LETI´OBO YAAN U ÍILIKO´ BIX YAAN U XOOKNALOB TI´TU KAJALO´OB KAJAKBALO ÓB YO´OLAL  U BEETIK    U TS´IIB TI´AL U PAJTAL U TS´AIK XOOK, YO´OLAL LE MEJEN XOOKNALO´OB U KA´ANKO´OB BA´AX KU YE´SALO´TUMEN LE XAJKA´ANSAJO´OB.

MEYAJ: BELINDA MELIN UC NAAL

EL TRABAJO DOCENTE ES UNO DE LOS TRABAJOS MAS BONITOS QUE UNO PUEDE EJERCER YA QUE FORMAMOS CIUDADANOS PARA LA VIDA.
EL DOCENTE INDIGENA TIENE UN TRABAJO MUY PARTICULAR YA QUE ESTOS DOCENTES TRABAJAN CON ALUMNOS INDIGENAS ES DECIR QUE ELLOS TRABAJAN EN DOS LENGUA., LA LENGUA MATERNA Y LA SEGUNDA LENGUA.
TODO MAESTRO DEBE TOMAR EN CEUNTA PARA ELABORAR SU PALNEACION ES LA SITUACION EN Q SE ENCUENTRA LOS ALUMNOS DE SU GRUPO YA QUE CADA PUEBLO TIENE SU FORMA DE PENSAR Y COMUNICARSE CON OTROS.


TRABAJO: BELINDA MELIN UC NAAL

Sen ma´ alo´ob  le ku tsikbalo le aj ka´ansaj xBelinda  tumen k´a´aabéet  kaoltik le miasil  le máasewal palalo´ob, tumen yan kansik  le ba´ alo´ob  ku k´aotko´ ob, bey xan  le táan maya yéetel  kastláan.
TS´ÍIBNAJI  AJ KÁANSAJ: MARÍA ANGÉLICA UC CAUICH 

0 comentarios:

Publicar un comentario